سرانه فضای ورزشی آبدانان 58 سانتی مترمربع است

در نشستی با حضور کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان آبدانان بررسی شد.

  سرانه فضای ورزشی آبدانان 58 سانتی مترمربع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شادمهر کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان آبدانان گفت: یکی از دغدغه های اصلی حوزه ورزش در شهرستان آبدانان کمبود سرانه فضای ورزشی است بطوریکه سرانه ورزشی در این شهرستان در حد 58 سانتی مترمربع است.

وی افزود: مبلغ 200میلیون ریال از وزیر ورزش و جوانان برای تقدیر از قهرمانان و هیئت های ورزشی شهرستان آبدانان گرفته شده و به زودی از ورزشکاران برتر شهرستان تقدیر می شود.

کاظم زاده در ادامه با اشاره به لزوم ساخت اماکن ورزشی در شهرستان گفت: بهره برداری از سالن ورزشی بانوان شهر آبدانان و سالن ورزشی روستای چم کبود باید تسریع یابد تا علاقمندان به ورزش دغدغه فضای ورزشی نداشته باشند.

کاظم زاده اضافه کرد: توجه به ایجاد اماکن ورزشی ضمن افزایش سرانه ورزشی در شهرستان زمینه استقبال بیشتر علاقمندان به ورزش را فراهم می کند.

 

انتهای پیام/ع

برآورد سرانه فضای ورزشی آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.